Thursday, February 24, 2011

Vinterferie fra hovedstad til hovedstad.




Vi holder vinterferie. Derfor får jeg ikke kommenteret på jeres sider. Billederne er fra Ôverås i Göteborg, vores tidligere præsteseminarium, hvor både husbond og jeg har læst, og hvor begge vore fædre også blev uddannet. Husbond var desuden lærer og rektor gennem mere end 25 år. De sidste to nætter har vi overnattet i det fine hus, hvor vi forøvrigt også blev gift og fejrede vores bryllup for snart 30 år siden. I går var vi i Stockholm i 20 frostgrader! I dag har vi været i København. Der er ikke helt så koldt, men det føles sådan pga. blæsten. Derhjemme ligger der endnu mere sne, fortæller vores hunde- og huspasser, der så også må skovle! I morgen skal vi igen tidligt op - jo, jeg holder ferie! Håber, du har gode dage, ferie eller ej!

4 comments:

Lene said...

Må ferien forsat være god ved jer, selvom I skal tidligt op :-)

Madame said...

Det lyder vel nok spændende, Charlotte, og endda Stockholm også.
Så må I jo have boet i Ôverås i Göteborg, da din mand var lærer og rektor?
Ha' en rigtig god fortsat vinterferie ...

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - tak, det blev dejlige dage.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - nej, jeg har kun boet i Göteborg de 3 år, jeg selv læste på præsteseminariet. Husbond har pendlet alle årene. Sammenlagt har han tilbragt nogle år mere end min i Sverige.