Sunday, February 13, 2011

Søndag i kærlighedens tegn

Og nej, jeg har ikke taget fejl! Jeg ved godt, det først er i morgen, det er Valentins dag. Men dagens gudstjeneste blev fejret i Østervrå Frikirke, hvor de har besluttet sig for at benytte materialet om "Åndens 9 frugter", som vi har udarbejdet i Strandby. Den første søndag står i Kærlighedens tegn, og jeg fik lov at forberede gudstjenesten sammen med Susanne og at prædike.

Vi havde pyntet med hjerter, og på et tidspunkt var der mulighed for at skrive en bøn på et hjerte, som kunne lægges ved korset - eller i en skål. Bønnerne i skålen blev læst højt.

Vel hjemkommet og efter frokost og avislæsning, var vi en tur i LOOP-center og derefter gik jeg med hunden. Uha som det er koldt!

Dejlig søndag - resten af dagen skal gå med strikketøj og krimi bl.a. - Jeg læser "Fasandræberne"!

2 comments:

Madame said...

Det er smukt at se alle hjerterne i kirken! Ja uha, det er koldt i øjeblikket - det er bedst at hygge sig inden døre, selv om vi har godt af en rask lille travetur.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - og kulden bliver ved. Det blæser, så det føles lidt ret koldt!