Tuesday, January 4, 2011

Julegaver igen!

Så kom julegaverne fra USA. Min søster Birgitte, der bor i Memphis TN har sendt en masse dejlige gaver til os. Jeg fik bla. dejligt undertøj fra "Victoria's secret" og spændende juleting. Krybben ovenover er en kopi af gamle keltiske figure. Den er jeg meget glad for.
En anden krybbe, der minder mig om min søster er den lille på bladet - den er 5 cm på den længste led. Den er købt i Santiago de Compostella, da vi sammen afsluttede camino-vandringen i maj 2009.
Posted by Picasa

7 comments:

Anonymous said...

Sikke da nogle dejlige gaver - og det lille julekrybbe er sjovt - så lille og så detaljeret alligevel :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

intetnyt - Den er så fin, den lille!

Rasmine said...

Den der keltiske julekrybbe gad jeg godt have. Hvor kan man mon erhverve sådan en?

Godt nytår, for resten :-)

Madame said...

Sikke nogle fine gaver du har fået - de små figurer er utroligt smukke!
Og tænk engang så lille figuren på bladet er. Den må være et dejligt minde for dig om jeres vandring.

Tro Håb og Kærlighed said...

Rasmine - det kan vi måske godt finde ud af. Min søster kommer til Danmark til sommer,så kan hun købe en med, hvis du er interesseret.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - jeg holder meget af at købe juleting på ferier. Så bliver jeg mindet hvert år til jul.

Rasmine said...

Det ville være helt fantastisk, hvis det kunne lade sig gøre!

At købe juleting med hjem fra ferier er en rigtig god idé. Den skik vil jeg prøve at tage op.