Monday, December 23, 2013

Vores dygtige niece - og alle de andre!

I dag har jeg købt "Søndag". Der er nemlig en artikel om "Jul hos Rebecca Uth". Rebecca er vores niece. Herfra hvor jeg sidder, kan jeg se hendes køkkenvindue - de bor på 4. sal på den anden side gården - vi bor på 3. og 4. sal. Rebecca er designer og har været ansat hos Georg Jensen, for hvem hun bl.a. har lavet juleserien Johanne. Jeg er ret vild med det romantiske julepynt i serien. I dag arbejder Rebecca i et nystartet firma RO, som hun har sammen med en kollega. Her arbejdes der med et mere enkelt design.
I morgen er det juleaften, og i de kommende dage skal vi være sammen med det meste af den store familie i flere omgange. Det er dejligt! Rigtigt dejligt. Jeg nyder at have fri og kunne lave mad, løbe, pakke gaver ind, bage, være sammen med svigerforældre, husbond og børn, det er første gang i mit 34'årige arbejdsliv.
Og i morgen kommer William!

2 comments:

Madame said...

Rebecca er utrolig dygtig - pøj pøj til hendes nye firma.
Og rigtig glædelig jul til dig og dine, Charlotte! Dejligt at du har fri. Kærlig hilsen Gitte

Lene said...

Nyd det hele, men det ved jeg du gør. Det er så skønt at få lov til blot at være sammen. Glædelig jul til jer alle og tak, Charlotte, for mange gode tankevækkende ord både på retræte, i læseklubben og her på bloggen.