Tuesday, October 1, 2013

LOOP - ikke lige let!

Tirsdagen har budt på hjemmearbejde - rengøring, indkøb, tøjvask. Radioen stod på P1 med gudstjeneste og Folketingets åbning - en tradition, jeg nødigt går glip af. Og lidt tilfældigt havde jeg altså mulighed for at følge med denne formiddag. Jeg har overvejet at tage derind, men det blev alligevel for meget tid at bruge på det.
Noget af eftermiddagen blev brugt på at finde det nærmeste LOOP-center. Siden vi er flyttet fra Nordjylland, har vi ikke været tilmeldt et træningscenter, og nu begynder jeg at kunne mærke den manglende træning: ondt både her og der!
Loop ligger ved Rødovre-centret. Det er jo ikke særligt langt væk - 10 km, hvis man tager den korteste strækning i bilen. Men det det tog så 3 kvarter! Hjemturen blev et par kilometer længere men noget hurtigere. LOOPcentret ligner, det vi kender fra Frederikshavn, og det var rigtigt dejligt at træne igen. Jeg tror, jeg gør det - melder mig til LOOP i Rødovre!

4 comments:

Madame said...

God idé - hvor er det flot, at du kan indpasse træning i en travl hverdag. Den lille Kay Bojesen abe hænger også her hos os :-)

Bente said...

Er det ikke lettere med toget? knus

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - jeg bliver nødt til at få plads til træning!

Tro Håb og Kærlighed said...

Bente - der er ikke rigtig tog til Rødovre Centret! Måske bus, men det er heller ikke så let. Cykel er garanteret hurtigst.