Thursday, October 24, 2013

Indkøb

I går lykkedes det mig endelig at få handlet i Sverige. Almindeligvis kører jeg i tog, og i går var jeg på Hyllie station, hvor der findes et kæmpe indkøbscenter, havde god tid og nåede at købe nogle af alle de gode sager, som vi kan li' i familien. Ost, hybensuppe, rugknækbrød (helt tyndt) og andet godt. Desuden fandt jeg bogen "En man som hetter Ove". Den har fået fine anmeldelser i Danmark - men jeg vil læse den på svensk (naturligvis!) I dag har jeg haft bilen med - skulle to forskellige steder. Jeg mærkede, hvor meget smartere det er med toget. På vejen hjem blev jeg så frygtelig træt, så jeg måtte holde ind. I toget slapper jeg bare af og kan endda arbejde uden at blive så træt, som jeg oplevede det i dag. I morgen, fredag skal der skrives rapport fra sidste lørdag. På svensk (t)!

2 comments:

Lene said...

Uhm dejligt med lækkerier til weekenden. Og til det med tog versus bil så opdagede jeg, da jeg tog diplom i Århus, at jeg valgte forkert, da jeg valgte at køre selv. Jeg tror at den længere transporttid ville være blevet opvejet af at man netop som du beskriver kan slappe af i toget og så arbejde ind imellem. God weekend til jer :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene, ja jeg blev forbavset over, hvor stor forskel, det gjorde.