Thursday, September 12, 2013

Hvad baghaven gemte!

 Legepladsen i Konges Have, for enden af gaden, hvor vi bor, har dette flotte æg i sandkassen -
 mon ikke det er et drageæg? I hvert fald vogtes det af disse to ret store drager.
Nu har jeg ikke forstand på det, men det kunne vel godt være dragefar og dragemor? Hvor længe mon det tager, at ruge et drageæg ud?
I morgen skal jeg meget tidligt op og til Stockholm. Jeg er blevet tilsat en komité, der mødes hele fredag d. 13. Godt jeg ikke er overtroisk. Men drager, de findes självklart! Vi har dem selv i vores baghave.

4 comments:

Madame said...

Det er meget smukke figurer, og de minder om fabeldyrene på naturlegepladsen i Liseleje. Rigtig god tur til Stockholm!

Lene said...

Håber du havde en god tur til Stockholm og at du måske nåede at snuse lidt til byen. Dragerne må jeg have set, men jeg kan ikke huske dem :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - Ja det er flotte drager!

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - jeg er ikke god til at vandre rundt i en by, når jeg skal med et fly - heller ikke selvom jeg har tre timer:-) Sidder i lufthavnen.