Wednesday, September 11, 2013

Hjemlig hygge - og et underligt klip!

Så blev det tid til en aften for mig selv! Dagene er lange, men gode og fyldt med indhold. Jeg kører meget i tog, noget jeg altid har været glad for. Faktisk har jeg jo været Europa rundt på Interrail 2 gange. I dag gik der sport i at nå frem til Hässleholm til aftalt tid, idet der var problemer mellem Østerport og Hovedbanen, hvilket medførte op til en halv times forsinkelse. Ved at "surfe" rundt et par gange i stedet for bare at stå og vente, kom jeg frem i tide. Jeg var hjemme ved 18'tiden og nåede en lang løbetur på bla. Langelinie og Kastellet. Nu er der nat-mad og hygge.
Jeg har set programmet på DR3 hvor mennesker, der ikke kender hinanden, bliver gift. Det er dybt mærkeligt. Og midt i det hele - eller rettere 6 minutter inde i udsendelsen, er der et klip af "bryllupper fra gamle dage" Og det par, der kommer ud af Jerusalemskirken, som jeg bor ved siden af - er forældrene til Ninna, som netop er flyttet fra denne lejlighed og til det hus i Strandby, som vi er flyttet fra!!!

4 comments:

Lene said...

Sushi til natmad, Marens bog, computeren tændt, lyset tændt, ikon og kristuskrans. Et herligt billede :-) God dag til dig, du forstår at nyde de få stunder, du har fri.

Madame said...

Jeg har desværre ikke set programmet, men kun læst om det i aviserne - og det er helt uforståeligt, at mennesker, der ikke kender hinanden, bliver gift.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - uh ja, hygge, det glemmer jeg ikke!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - det er virkelig et mærkeligt program!