Sunday, July 25, 2010

Ferie på Framnäs

9 comments:

Madame said...

Hvor lyder det dog dejligt, Charlotte - en ferie lige efter mit hjerte. Skønne billeder du viser!

Lene said...

Det lyder som en vaskeægte afslappende ferie :-)

Anne Thompson said...

Dét lyder vel nok dejligt. Velkommen hjem - jeg håber, vejret holder!

David Kvebæk said...

Min mor var fra Värmland, min farmor fra Båhuslen. Som du forstår er jeg 3/4 svensk, men digger Danmark, som du digger Sverige. Godt at du er på blogg igjen. Har savnet deg. Fortsatt god sommer.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja, det var en dejlig uge:-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - afslappende, det var det!

Tro Håb og Kærlighed said...

Anne - tak, det er også godt at være hjemme igen.

Tro Håb og Kærlighed said...

David - 3/4 svensk og opvokset og levende i Norge - borger for kvalitet!

Thomas Risager said...

.... Ja, det var dejligt.... Tak for en god uge!