Wednesday, February 24, 2010

FN 92




FN 92 er nummeret på kutteren "C. Tvilling" hjemmehørende i Strandby havn. Dvs. nu er det navnet på en butik i Kbh. indre by - i Larsbjørnsstræde. Indehaveren af butikken er en af mine gamle konfirmander Pauli Tvilling. Pauli har altid været en kreativ sjæl, og jeg har aldrig været i tvivl om, at han ville følge sine drømme. Han er uddannet skrædder og har syet i Paris, men nu sælger han vintage kjoler, sko, tasker, hatte og tilbehør. Jeg blev så glad, da jeg fandt butikken, hvor der var masser af fantastiske kjoler.

Om ikke længe har vi en stor fest i familien, og jeg faldt for en rigtig balkjole, som jeg vil glæde mig meget til at have på. Har du lyst til at se mere, så gå ind på web-adressen, hvor man også kan handle:
















8 comments:

Anne Thompson said...

Det er en fantastisk lille butik han har der! Som et lille tætpakket skatkammer. Er det den fine sorte kjole du købte? Jeg drømmer om at købe hatte hos ham!

Tro Håb og Kærlighed said...

Det er den, der nu ligger øverst. Jeg fandt billedet af den på hjemmesiden. Men nu er den min:-)
Har du været der?

Stine Barselsfeber said...

Den kjole er jo FANTASTISK!
Hurra for dig - og øv for os andre at den ikke længere er til salg.
Den er virkeligt flot :-

Tro Håb og Kærlighed said...

Stine tak, ja den er meget smuk og dejlig at have på! og der er mange andre fine kjoler til salg!

Madame said...

Det er jo den rene eventyrhule, Charlotte - og den grå kjole er utrolig smuk!
Tak fordi du fortæller om Pauli og hans butik! Næste gang jeg er i byen må jeg ind og kigge :-)

Anne Thompson said...

Den er rigtig rigtig fin! I bli'r et flot par (både dig og kjolen og dig og gemalen) Jeg har været der. Og nød at gå rundt og kigge og beundre kjoler, hatte og frakker.

Lene said...

wow, sikke en drømmebutik. Og den kjole er elegant og smart på en gang :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame -jeg er sikker på, du vil synes om både Pauli og butikken!
Anne, tak ja det bliver sjovt!
Lene - det var sjovt at kunne krybe lige i en kjole, der er så flot!