Monday, March 10, 2014

- hvis du vil dø lykkelig!

18,5 grader har det været et sted i København i dag. Da vi gik gennem Kongens Have forleden, var der ikke mange krokus at se. Men i dag var de fleste vrimlet op og på plads. Snart er hele pladsen foran slottet fyldt med skønne blomster i flot mønster.
Jeg har tilbragt en stor del af dagen sammen med Nina, som jeg har gået i gymnasiet med. Det var hyggeligt at blive opdateret på hinandens liv. Som bloglæsere ved, besøgte jeg vores fælles klassekammerat Lene, da vi var i Israel for nylig. Ellers er det 8 år siden, jeg sidst har set nogen af dem.
 - Og så er jeg begyndt på en bog, hvis bagside lyder sådan: "Hvis du blot har to dage tilbage at leve i, er der en ting, du bør gøre, hvis du vil dø lykkelig: Det er at læse denne bog."

4 comments:

Madame said...

Hvor lyder det skønt med over 18 grader - og sikke et dejligt billede fra Kongens Have!
Nu bliver du nødt til at fortælle os, hvad bogen hedder :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja - men jeg venter lidt:-)

Dorte said...

Troede lige, at du ville springe ud som forfatter :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Dorte - nej, jeg nøjes med at læse, hvad andre skriver:-)