Wednesday, August 21, 2013

Oxford allersidste dag! Og de første i København.


 Mandag rejste vi hjem efter 8 dejlige dage i Oxford. Vi havde jo ikke langt hjem - bus til lufthavnen, to timers fly til Kastrup, et Øresundstog til Østerport station og 5 minutters gårtur. - Vi havde tid til en sidste tur i byen, hvor der var nok at se på.



 Jeg købte ingen ting! Vidste jo, at mange, mange flyttekasser ventede på at blive pakket ud!
 Men der var mange dejlige ting at se og tage billeder af.
 Her er fx. et "gør det selv" ying og yang-havesæt i miniature. Billedet er fra en butik, der vist handlede med fred?
 Der var også nogen, der solgte slik!
Og så var der pludselig model-fotgrafering midt i det hele. Jo der var nok at se på.
Nu er vi hjemme! Tirsdag og onsdag er brugt på at pakke op og sætte på plads. Husbond og mellem-søn tager sig af de store møbler, hænger lamper, billeder og alt det andet op. Jeg pakker ud og fylder i skabe og på hyller. Jeg synes, vi har fået tingene anbragt rigtigt godt, det er blevet både hyggeligt og funktionelt. Og vi har haft de første gæster. I går fik vi blomster af kollegaen på 1. sal og her til aften var det min svoger, der ordnede netforbindelsen. Dagen sluttede med en tur til vandet - dvs. rundt A.P. Møllers hovedkvarter og hjem over Amalienborg.

4 comments:

Lene said...

velkommen hjem og må I finde jer godt til rette i København og du i dit nye job.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - tak, indtil videre går det godt. Det er med at holde tungen lige i munden og ikke tage for meget ind i tankerne ad gangen!

Bente said...

Det lyder godt det hele. På gensyn på søndag. Keep it simple (AA)

Tro Håb og Kærlighed said...

Bente - jeg glæder mig til på søndag! Og helt enkelt er det ikke med alle de sager, vi har:-) Men det bliver så fint det hele.