Thursday, July 18, 2013

Velkommen til verden!

Vi var inviteret til middag i det fine røde hus nederst i billedet. Her bor Marianne og Claus. De havde i forvejen besøg af familie fra Finland og af deres eget søde barnebarn. Vi fik krabbeklør, jomfruhummer og fisk og det var rent guf. Mens vi spiste ringede telefonen med den dejlige besked, at Mirjam var blevet storesøster! Det var ventet, men ikke at det gik så hurtigt. Mirjam og hendes lillebror er min svigerindes børnebørn, så vi har også familiær del i glæden. Nu er vi spændte på, om han mon skal hedde Moses - ligesom lillebroderen til Mirjam i Det Gamle Testamente.

6 comments:

Madame said...

Tillykke med det nye, lille barn i familien. Men han skal forhåbentlig ikke hedde Moses - det ville nok give for mange drillerier. Det minder mig om, at jeg i en dansk folketælling så, at en dreng hed Mozart til fornavn ... :)

Rasmine said...

Hummer og krabbekløer kan jeg også spise em hel del af, og så er det jo oven i købet slankemad - medmindre man spiser noget til, der ødelægger det hele.

Hvad en ny verdensborger skal hedde, er altid spændende :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - storesøster mener han skal hedde Kaptajn Klo:-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Rasmine - det smager så dejligt, at jeg kan have svært ved at begrænse mig:-)

Lene said...

Og min kommentar røg åbenbart, da nettet var ustabilt. Et lille nyt menneske er et mirakel, og det er bare så dejligt.
Mon ikke I er i gang med farvelrunden, der er nok mange, der vil se jer :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - ja, der er meget, som er sidste gang. Vi ville have set baby i går, men de var heldigvis allere udskrevet, selvom der er problemer med antistoffer.