Tuesday, March 19, 2013

Fuldt hus?

Kirken var fyldt med liv her til aften. De 6 unge mennesker, som skal overhøres på søndag spiste pizza sammen med deres forældre og kollega Louise. De havde generalprøve. De små spejdere og deres ledere fyldte andre lokaler med aktiviteter, og i kirken var vi ved at gøre klar til Før-påske-gudstjenesten. Det meste blev klart i eftermiddags, da Louise og jeg sammen med vores mini-konfirmander, Klub3, stillede an rundt i hele kirken. Men opsætning af graven, det er husbonds job - han har mange års erfaring. - Og så ankom menighedskoret 1000FRYD til aftenens øvelse. Hvor mange mennesker mon vi har været? Jeg ved det ikke. Men i morgen aften er over 90 børn og voksne meldt til spisning efter gudstjenesten. Det er et af årets højdepunkter i Strandby Metodistkirke. En anden er jo konfirmandoverhøringen Palmesøndag!

4 comments:

Madame said...

Sikke mange I har været og navnet 1000FRYD er utrolig smukt til et kor! Det bliver en festlig aften med 90 børn og voksne til spisning efter gudstjenesten.

Tro Håb og Kærlighed said...

Ja, jeg glæder mig til i aften!

Lene said...

Håber I havde en rigtig god aften sammen. De gange jeg har været i kirken, har jeg også en fornemmelse af at den bliver brugt tit og ofte :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - det blev en dejlig aften! Og her til aften var de 60 til Man(d) mødes.