Friday, March 8, 2013

en lille fjer


Sådan så stranden ud i dag!
 Min fredag begyndte med noget, der skulle have været 1. samling omkring studiematerialet til Danske Kirkedage. Desværre var vi kun 4, hvoraf de 3 var nogen, der skulle være der. Vi har vis ikke været gode nok til at fortælle om arrangemenet. Så på næste fredag begynder vi forfra i Folkekirkens café:-)
Resten af dagen har budt på kontorarbejde og læsning.
Der blev også plads til en tur på stranden, men det var koldt! Aftensmaden bestod af fiskefrikadeller - husbonds de bedste, og en kilometer i svømmehallen. Nu drikker jeg the og ser "Smagsdommerne" - og strikker løs på min kjole! Ikke den værste fredag. Forhåbentlig er din også gået godt.

4 comments:

Madame said...

Vores mænd er dygtige til at lave mad - min mand lavede italienske frikadeller. Hvor er det flot, at du svømmer en hel kilometer! Jeg håber, du viser kjolen frem.

Bente said...

ja, fridag med Silja og besæg på cafe Sonja i Saxogade. Nu er jeg på vej til Solrød, hvor Viggo skal passes.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - dejlige mænd, vi har!
Og kjolen viser jeg helt sikkert - men først når den er færdig:-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Bente - travl og dejlig fredag til dig og dine. Hvor hyggelig med en café, der opkladt efter Sonja:-)