Saturday, May 28, 2011

Stilfærdig lørdag

I morgen er det søndag. Louise og jeg har gudstjenesten sammen. Lige nu passer vi William - stærkt hjulpet af hans farbror Thomas. Barnet faldt i søvn til guitarspil og sang - husbond øvede til gudstjenesten, hvor han spiller bl.a. til den danske udgave af "Amazing Grace"

Nu  er William vågen igen - spændende, hvordan det skal gå - og hvor længe?  - Jeg nyder aftenen. Tidligt mandag skal jeg sende min kære mand til USA for de næste 4 uger!!! Aldrig har vi været så længe fra hinanden i de 30 år, vi har været gift. Faktisk har vi bryllupsdag lige inden han kommer hjem igen. - Han skal på alle tiders spændende studieophold, og det er ham så vel undt! Men lige nu nyder jeg bare, at vi er sammen.

6 comments:

David Kvebæk said...

Levende og vakkert. Ønsk husbonden god tur til USA!

Madame said...

Det er længe at være fra hinanden, men jeg håber, din husbond får en god tur og et spændende ophold.
Du er heldig, at han kan synge og spille!

Anne Thompson said...

Jamen dog! Det er sørme også lang tid. Jeg håber, I klare det bedre end Duncan og jeg gjorde det første år vi var gift. Men mon ikke - I har lidt mere på den fælles konto at trække på. Men spændende for Jørgen. Hils og ønsk god fornøjelse!

Tro Håb og Kærlighed said...

David - tak, det er gjort!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - jeg er sikker på, han får det dejligt!

Tro Håb og Kærlighed said...

Anne - Ja, det er lang tid - men det er dejligt at vide, at han skal noget, han rigtigt gerne vil! Det hjælper alt sammen. Og så har jeg mange gode mennesker omkring mig. Og min hund!