Sunday, April 3, 2011

Søndag!

Dejlig søndag i kirken, hvor Louise havde sin første dåb - af søde lille Mia. Vi havde korsang af Wesley Chapel singers og fejrede nadver. Louise holdt en fin prædiken og jeg ledte. I kirke havde vi inviteret familien Haddad, som er arabere, palæstinensere og kristne. De bor iAalborg og skulle besøge husbond og mig efter gudstjenesten. - Nu går turen et hurtigt smut til Kbh. hvor jeg kan nå at spise aftensmad med datterbarnet. I morgen er der møde og så er det hjem igen til aftenprogram i Strandby. - God søndag til dig!

3 comments:

Lene said...

Og nu er du nok godt installeret i Kbh, god aften til jer. Jeg er slet ikke misundelig ;-) Snart er det påsketid, og begge mine børn kommer hjem på ferie :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Jo tak. Min datter skal til USA i påsken med sit gospelkor:-)

Madame said...

Jeg håber, du får en dejlig dag i København - det bliver en tætpakket mandag, når du også skal hjem til et aftenprogram i Strandby.