Saturday, December 11, 2010

Engle i vinuerne

Indrømmet! Jeg kan ikke finde alle mine juleting. Men englene, de er på plads. De første blev lavet, da vores hjem var i Vejle for 26 år siden. De sidste 22 år har der været engle i vinduerne i det gamle hus, og nu har de fint fundet plads i vinduerne i det nye hus. Julekrybben er også sat op, resten er detaljer. - Vi har netop været samlet en gruppe i kirken til stille meditation over morgendagens tekst, Esajas 40: 1 - 6: "Trøst, ja trøst mit folk, siger Herren" - I morgen kl. 16 synger vi julen ind bl.a. med en lille musical "Planeten Jorden får besøg".
Posted by Picasa

3 comments:

Lene said...

Hvor ser det dejligt ud :-)
Sådan en stille stund i kirken må være en opladning midt i en hektisk tid for en præst.
Og lige om lidt poster jeg et indlæg med en engel i vinduet, billedet var lige blevet taget før jeg læste her hos dig :-)
God lørdag aften til jer.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - også en god aften til jer! Ja stille stunder er der brug for, så vi ikke mister fokus på vejen til Betlehem!

Madame said...

Din engel er yndig, Charlotte - jeg synes, det er spændende at se, hvordan andre pynter op til jul.