Tuesday, June 22, 2010

ActA på Egholm

Ude i Limfjorden 2 min.'s sejltur fra fastlandet ligger Egholm, en lille ø, som er et yndet udflugtsmål for folk i Aalborg. ActA-folkene havde sat hinanden stævne med grill og aftenkaffe. Det var sidste samling inden sommerferien. Almindeligvis holder en kirke ikke sommerferie, men ActA er en undtagelse. Menigheden i Strandby har til gengæld åbent hele sommeren, da vi for 3. år i træk er "Vejkirke" http://www.vejkirker.dk/fileadmin/filer/Billeder/Vejkirke/vejk10_jyll_web.pdf med åben kirkedør og kaffe på kanden fra 11 til 16 i juli og august (kirke nr. 5 i folderen.)
Vi havde 3 børn med, Albert, Juliane og Charlotte og Jonas' lille nyfødte datter, der allerede har været vidt omkring og med i kirke en del gange - og som nu også har været på Egholm. Jeg nåede at blive 54, før jeg kom derover!

4 comments:

Lene said...

Og det når jeg vist også at blive :-)

Og så er jeg imponeret over at I tilbyder kaffe i jeres vejkirke, min barndomskirke er også vejkirke, men vist ikke med kaffe :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - færgen går hver 1/2 time:-)

Hr. og Fru Danmark said...

Tusind tak for en rigtig dejlig aften! Det var en skøn afslutning på et godt år!

Tro Håb og Kærlighed said...

Malika - ja, det var en rigtig dejlig aften, og vi har haft et godt år sammen:-)