Wednesday, September 10, 2014

Hvordan går det med ryggen?

Nu er der gået 10 uger siden jeg lavede et brud på en af ryghvirvlerne. Efter 6 uger blev jeg røntgen-fotograferet og derefter var jeg til samtale hos min praktiserende læge, som jeg hermed mødte for første gang. Et behageligt bekendtskab! Han konstaterede, at bruddet var helet, som det skulle, men sagde, at jeg ikke skulle blive forundret over, at der kunne gå 1/2 til et helt år, hvor jeg stadig kunne mærke det. Og at han naturligvis ikke kunne garantere, at jeg blev helt fri for gener. - I går løb jeg for første gang en tur. Det foregik ude i den lille skov i Charlottenlund, hvor husbond og jeg har en fin rutine. Vi parkerer bilen ved fortet, han løber på rulleskøjter på Strandvejen og jeg løber rundt i skoven. - Det gik fint, og jeg er glad. For musklerne trænger til at komme i brug igen.

På vejen ud til Charlottenlund passerer vi et skrædderi, med denne sjove stavefejl på facaden. Billedet er taget, mens vi kører, derfor den ringe kvalitet.
Nu er Øresundståget snart fremme ved Lund C, hvor dagen skal tilbringes, inden vi hjemme får USA-gæster til aften. Det er mennesker, min søster kender, men som vi aldrig har mødt - spændende!

6 comments:

Rasmine said...

Hvor er det godt, at din ryg kommer sig. Til lykke!

Bente said...

Det gør mig glad 😂 at din ryg heles fint

Tro Håb og Kærlighed said...

Rasmine - Tak!

Tro Håb og Kærlighed said...

Bente - tak, det er dejligt!

Lene said...

Det må have været ganske særligt skøn at løbe en tur i skoven, dejligt :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - nemlig! Og det føles også godt dagen efter.