Sunday, September 7, 2014

Fri-weekend

Personaledagene på Hjortsberga-gården var fine. Vejret var sensommerskønt. Og Sverige er et smukt land!
Den sidste aften var der underholdning a la konfirmandlejr - med konkurrencer og grill-mad. - Jeg nåede hjem til København efter midnat, havde en travl torsdag med kontorarbejde og drog fredag/lørdag til et møde mellem Equmeniakyrkans hovedbestyrelse og vi 7 regionale ledere. Jeg hastede hjem, for William og hans far tilbringer en forlænget weekend hos os. 

Vi tilbringer dagene sammen - onkel, faster og venner - vi har spist aftensmad ved pølsevognen, handlet i LEGO-butikken og i Disney-butikken
- og så har vi været i Tivoli både lørdag og søndag. Søndag var det med turpas og det hele.

William går ikke af vejen for vilde forlystelser, men de mere stilfærdige kan også bruges, og Rasmus Klump-legepladsen kan han være på længere end vi voksne.
Vi spiste aftensmad på sørøverskibet, hvor de har udklædningstøj.

Jeg nyder mine fridage - og det er jeg vist ikke ene om!

6 comments:

Lene said...

Godt der følger fridage efter sådan et arbejdsprogram. Og så med besøg fra Nordjylland, så kan det ikke blive meget bedre, men din mand ser nu ikke ubetinget begejstret ud ved sin nye hovedbeklædning :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - det var frivilligt:-)

Bente said...

Det var velfortjent. Det var noget af et program der lå forud.

Madame said...

William er vel nok blevet stor! Dejligt at I også har været i Tivoli - det var jeg i dag :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Bente - og på den anden side, ser det ligesådan ud:-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - det er en dejlig have - vi kommer der flere gange om ugen og slider guldkortet hårdt:-)