Friday, April 25, 2014

Fredag!

 Jeg har arbejdet hjemme - blev ikke færdig, men nåede et stykke videre med kontorarbejdet. Sidst på eftermiddagen kørte vi til Charlottenlund, hvor husbond løber på rulleskøjter langs vandet, mens jeg løb i skoven.
 Dvs - jeg når jo at få taget lidt billeder ind i mellem.
 Der er så mange skønne motiver - slottet fx!
 Efter aftensmaden nåede vi i Helligåndskirken, hvor der er natkirke om fredagen. Kl. 20 er der Taizé-gudstjeneste. Den er flyttet fra kirkerummet og ind i Helligåndshuset - en meget god beslutning, da rummet er fantastisk at synge i. Desuden er det meget lysere end kirken, hvilket jeg godt kan lide.
Opstandelsesikonet var en del af aftenens gudstjenesterum.

2 comments:

Madame said...

Utroligt smukke billeder fra din dag!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - der var fine motiver i min dag i går:-)