Monday, January 20, 2014

Rejsen til de varme lande!

I overmorgen, onsdag kl. 6 begynder rejsen til Ecuador
Jeg skal repræsentere min kirke, Equmeniakyrkan ved vores søsterkirkes årskonference og ellers rundt på et velplanlagt besøg, hvor jeg kommer til at opleve en masse spændende møder med engagerede mennesker. Desværre kan jeg intet spansk! Heldigvis skal jeg også hele tiden være sammen med svenskere, som kan spansk. Flyveturen går over Amsterdam og er derfra på 12 timer - ikke så rart. Men om jeg glæder mig? Ingen tvekan! - Jeg er usikker på netforbindelsen men håber at kunne blogge og fortælle. Tidsforskellen er 6 timer bagud - næsten på længde med min søster i Memphis, TN.

6 comments:

Bente said...

Rigtig god tur og tillykke med Maria. knus. Vi havde et super isaraelsmæde søndag.

Lene said...

Kære Charlotte. Rigtig god rejse. Det bliver spændende og med dine evner til at se detaljer og helhed så håber jeg at høre mere om dine oplevelser i et land, som jeg intet kender til. Pas på dig selv :-)

Madame said...

Hvor lyder det spænende - rigtig god tur! Jeg glæder mig til at læse om dine oplevelser og se billeder.

Tro Håb og Kærlighed said...

Bente - tak, ja det var godt, Maria kom så fint igennem de første stopprøver. Og jeg glæder mig til Israel sammen med alle de dejlige mennesker.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - Tak - ja det bliver stort at besøge et land og en kultur jeg intet kender til.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - Tak, jeg håber virkelig, det kan lade sig gøre at offentliggøre undervejs.