Sunday, November 20, 2011

Se hvad min mand har lavet til mig!

 Da vi for lidt over et år siden flyttede ind i det nye hus, gjorde vi ikke meget ved haven. Husbond havde åbenbart mange planer i sit kønne hoved - de er nu over de sidste uger blevet realiseret. Jeg havde nævnt noget om, at der måske kunne laves højbede. Og det kunne der!
 Planter og hundredevis af sten er flyttet rundt, hegn og bede er nedlagt. Det hele er nu meget mere overskueligt og nemt at holde.
 Og højbedene er fyldt med, hvad vi kunne finde af relevant materiale. Det skal nu have lov at sætte sig, så vi til foråret kan fylde muld på og jeg kan begynde at lave køkkenhave!

4 comments:

Lene said...

Sådan en havemand er ikke at foragte, det bliver skønt til foråret :-)

Og hvor er det godt at I nåede både København og julebasaren, jeg er vild med englene :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - ham er jeg også meget glad for:-)
og ja, der er så mange skønne engle på den basar.

Anne Thompson said...

Det ser vel nok godt ud, Charlotte! Så er der endnu mere grund til at glæde sig til foråret :-)

Madame said...

Hvor er det blevet flot, Charlotte! Dejligt at din mand kan lave sådan noget selv. Jeg håber, du viser billeder af din have til næste sommer.