Wednesday, November 9, 2011

Et blad er et blad er et blad

Bladene er snart faldet af træerne. Men et bestemt blad har fyldt mere i min bevidsthed dette efterår.
Himmel&Jord er navnet på Metodistkirkens landsblad. 1. oktober blev jeg udnævnt til redaktør, en opgave jeg har sagt ja til med nogen frygt og bæven. Jeg har altid haft meninger og synspunkter på, hvordan bladet skal være, hvilke historier jeg finder væsentlige og hvordan det hele skal skæres. Nu sidder jeg med det selv. Og det er da spændende. Jeg arbejder sammen med redaktionssekretær Bente Aalbæk, hvilket er sjovt og effektivt. Vores layout laves af en velkendt med-blogger Kolorteland. Ved at følge med i Linas blog vil man vide, at hun skal føde sit 3. barn på fredag d. 11.11.11. Derfor har Bente og jeg været nødt til at lave både nr. 4 og 5 af Himmel&Jord på en gang, hvilket har været en udfordring.
Men i dag trykkede Lina på knappen og sendte nr. 4 til tryk Samtidig lagde vi bladet på Metodistkirkens hjemmeside - og du kan se bladet ved at trykke på linket længere oppe i teksten.

4 comments:

Madame said...

Sikke et spændende job du har sagt ja til, Charlotte - jeg glæder mig til at følge dit link og læse med.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - det er meget spændende!

Anonymous said...

Tillykke med jobbet, det er jeg sikker på du kommer til at klare fint :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

intetnyt - Tak!