Sunday, September 25, 2011

Skovhuset

Netop hjemkommet fra 3 intensive og gode dage i Skovhuset! Vi var 9 i alt, Tine lavede dejlig mad til os, jeg ledte og 7 deltagere var med. Denne gang var vi kun kvinder - meget usædvanligt. Emnet var, Jesus der siger: "Kom til mig alle I der er trætte og bærer tunge byrder"
Jeg er nåede at spise dejlig aftensmad hos William og hans forældre, inden taskerne bliver pakket om, og turen går til Sjælland, hvor jeg skal tilbringe de næste 4 dage sammen med kollegaer fra hele landet. "Frue" ser lidt forvirret på mig - det forstår jeg godt. Lige for tiden flyver jeg ud og ind ad døren - godt der er andre stabile voksne i den lille gravhunds liv!

6 comments:

Lene said...

Hvor ser det billede dejligt ud, jeg husker Skovhuset, dine fine buketter og lysets virkning på den lille blomst i mit vindue dengang :-)
Og jeg har lige set at din retræte i april er midt i mit diplommodul, så jeg skal ha snakket med dig om nogle af de andre retræter der :-)

Madame said...

Sikke smukke georginer!
Det lyder som givende dage i Skovhuset og hyggeligt besøge hos lille William.

Ønsker dig nogle dejlige dage på Sjælland, Charlotte!

Anne Thompson said...

Det er så vigtigt med stabile voksne i små væsners liv :-)
Jeg håber, I får nogle rigtig gode dage i det Sjællandske!

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - vi havde dejlige dage i Skovhuset. Der er mange gode tilbud i Skovhuset.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - tak, vi har det godt her ved Sejrø-bugten.

Tro Håb og Kærlighed said...

Anne - ja, de små mennesker skal vi passe godt på!