Wednesday, September 28, 2011

Efterårs-stævne

Jeg er på den årlige samling med mine kolleger. Vi er på vores lejr-sted ved Sejrø-bugten, Solborgen. I går tirsdag havde jeg glæden at arrangerer en pilgrims-vandretur hele dagen. Vi gik 14 kilometer blandt rundt Ordrup Næs. Vejret var med os, vi gik i stilhed og fik med jævne mellemrum et stykke Bibel-tekst at tænke over. Vi afsluttede med at fejre nadver på toppen af en gravhøj med udsigt over vandet, og derefter gik vi til et bål-sted, hvor vi blev modtaget med kaffe og kage.
I dag har vi drøftelser af forskellige vigtige sager. Kollega-fællesskabet er vigtigt for præsterne - meninger brydes, vi læser i Bibelen, beder, synger og samtaler om glæder og sorger i tjenesten.

Billederne er lånt fra nettet, da jeg ikke selv havde kammera med. det er ikke let at tage billedere og være leder!

3 comments:

Anne Thompson said...

Har set Thomas' billeder på fb fra jeres tur i går, og det ser ud til at have været en meget smuk tur!
Jeg har savnet at være med, men er glad for at høre, I har haft det godt både med program og fællesskab!

Anonymous said...

Det lyder som en dejlig pilgrimstur - og vejret var med jer :-)

Lene said...

Pilgrimstur i solskin og godt selskab, det kan ikke blive meget bedre :-)