Monday, August 18, 2008

Høstmåne


Har bare lyst til at dele.
Posted by Picasa

5 comments:

Tine Gjessø said...

ja den er bare så flot for tiden... den skinner ind af vores vinduer, når vi skal sove, som var den en lampe!
så I, at der var måneformørkelse i lørdags??

Tro Håb og Kærlighed said...

Ja, vi var så heldige at være til havefest, så vi havde meget god mulig for at følge med.

Uhulen said...

Naturen er altid et betagende syn med alle dens mangfoldige farver og forandringer fra dag til dag - dejligt!

Tak for din kommentar på mine spekulationer omkring Fader Vor. Jeg sætter tingene lidt på spidsen, men er ellers meget enig med dig.
Jeg opponerer mest mod, at bønnen ofte reduceres til form, når den i virkeligheden rummer en fantastisk styrke - ikke uden grund har man bedt sådan siden biblens tid.
Man må gøre sig helt klart, hvad man beder med andre ord.

Jeg grunder over din udlægning af flertalsformen. Det har - ærligt talt - været genstand for frustration for mig; endnu en understregning af "form", men dine ord giver god mening for mig. Tak.

Tænk, hvor fantastisk det er, at man kan (vej)lede hinanden i tro - selv i cyberspace =)

Kærligst Kathrine :-)

Thomas Risager said...

UHM & AV

Der blev jeg lige ramt af hjemve! Der er et eller andet mellem Hirsholmene og mig....

Superflot billede!

KH Thomas
www.thomasrisager.dk

Tro Håb og Kærlighed said...

Tak for kommentarene.
uhule - Fadervor har en funktion, når vi beder med mennesker, der ikke husker så meget længere - salmer og Fadervor hænger ved :)
Thomas - billedet er taget lige ved siden af sejlklubben. Det er for længe siden, vi har været på Hirsholmene.