Friday, February 8, 2008

Ja til livet – ja til faste! | kristendom.dk

Så har jeg fået lagt et indlæg ud på Kristeligt Dagblads netportal kristendom.dk
Ja til livet – ja til faste! kristendom.dk
Desværre har jeg ikke fået læst den ordentligt igennem, der er nogen dumme fejl.
Jeg har ofte lyst til at skrive - læserbreve, kronikker og artikler. Men det tager som regel ganske lang tid og bliver derfor ikke så ofte.
Bloggen er overkommelig. Og hyggelig. Men hvor mange læser egentlig med? Betyder det noget som helst?

4 comments:

Tine Gjessø said...

kender godt fornemmelsen - men JA - det betyder noget. Du har gode indlæg og smukke billeder - så kan man jo også lige følge med i, hvad der sker i 'verdens navle' :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Tak Tine!

Unknown said...

jeg er helt enig med Tine. jeg synes det her blog univers er fantastisk til at følge med rundt omkring på trods af man (måske) ikke lige bor rundt om hjørnet. jeg bruger i hvert fald meget tid på at læse mine medbloggeres indlæg, og dermed også dine :)

Tro Håb og Kærlighed said...

Louise - jeg hygger mig også med at læse andres skriverier.