Monday, January 2, 2017

Sollys og engle

 Vi har engle, lys, juletræ, julemusik og blomster. Det fortsætter til næste weekend, for det er Helligtrekonger på fredag. - Det er "rød-dag" i Sverige, dvs officiel fridag. I år er det lidt specielt for mig. Jeg har nemlig ferie, og det har jeg haft siden før jul. Der var opsparet lidt for mange feriedage, så jeg har nydt at have gæster, besøge familie, læse, rydde op og være sammen med min kære husbond.
En dag kom jeg ind i stuen og så solen lyse gennem min amaryllis. "Næh, hvor fint" tænkte jeg, "det må jeg lige ha et billede af." Det fik jeg - men inden jeg nåede at vende mig om igen, var solen forsvundet bag nabohuset! Dagene bliver længere hver dag, og i dag var solen fremme på en klar, blå himmel. Åh, det er skønt.

3 comments:

Lene said...

Godt set og fanget :-) Godt nytår til jer og god ferie.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene, jeg var heldig! Og godt nytår til jer!

Min Servicehund said...

Smukt billede
åh lyder godt at de har fri d 6 januar i Sverige, vidste jeg ikke, men føles rigtigt.