Wednesday, June 24, 2015

JUBILÆUM! Aftenturerns detaljer

 Jeg har været på udsalg hos Masai, hvor selv deres outlet har nedsatte priser. Jeg køber sommertøj, selvom det bestemt ikke er sommervejr. 13 grader var det her - men hos min søster i Memphis TN, hvor vi skal holde årets ferie, er der 36 grader!
 Jeg har bagt småkager, rugbrød og grovboller i dag - vejret passede bedst til den slags sysler. - I formiddags var jeg til nadvergudstjeneste i Skt. Alban - den anglikanske kirke på Langelinje. Hvis jeg har muligheden, forsøger jeg at være med. Det er fra 10.30 - 11. Vi er en lille flok, der altid får en kort men god prædiken.
 Billederne er fra aftenturen, som begyndte på Østerbro, hvor vi afleverede bilen hos mekanikeren, da mekanismen, som får ruden til at køre op og ned, var gået i stykker og skal laves.
Reuters Bureau bor åbenbart i Store Kongensgade. Det har jeg aldrig lagt mærke til før.

Og det har de gjort fra 1905!
Jeg skrev i går, at dette indlæg er noget særligt. Det er nemlig nr 1500! Mange af dem, jeg begyndte at blogge sammen med, er for længst faldet fra. En enkelt - David - er død. Men Madame og Lene  holder ud! Hurra og tak for jer! Og for alle læserne, som kommenterer på facebook, eller når vi ses i Sverige eller Danmark. Det er sjovt, når der kommer henvendelser fra mennesker, der vil bruge billeder fra bloggen - eller søger et mønster til et broderi, jeg har fotograferet! At blogge er blevet en del af min hverdag, som jeg nødigt vil undvære! Men 1500 - det er alligevel mange indlæg:-)

10 comments:

Lene said...

Tillykke med jubilæet, det er dejligt at du holder ved blogformen. Nu hvor jeg prøver instragram, kan jeg godt se at mange af dem, der startede med at blogge sammen med mig, er særdeles aktive der. Men som min søn sagde, mor du blogger jo ikke kun fordi du gerne vil sende billeder fra din hverdag, men også fordi du reflekterer over din hverdag med ord. Og det har han ret i. Og jeg ville nødigt undvære dine ord og billeder, så tak fordi du stadig er her i blogland :-)

Rasmine said...

Til lykke med jubiløet!
Hvor lange har du egentlig haft din blog?

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - jeg er ikke til instagram, hvorimod jeg er meget på facebook. Som du ved, skriver jeg ikke så meget og grundigt, som du gør, men jeg forsøger at have noget at bidrage med - udover billederne! Tak for inspiration og gensidigt udbytte! Må det vare i laang tid endnu.

Tro Håb og Kærlighed said...

Rasmine - Tak. Mit første indlæg er fra 22. marts i 2007. Tak for følgeskab gennem mange indlæg - jeg håber vi kan fortsætte længe endnu!

Rasmine said...

Det vil jo sige, at vi startede i det samme år - men du har været sådan cirka dobbelt så flittig som jeg :-)

Madame said...

Kære Charlotte, tillykke med de 1500 blogindlæg! Hvor lyder det skønt med udsalget hos Masai. Jeg har lige købt en af deres kjoler, men det var på et fint marked i Holte.
Så smukke billeder du viser.

Jette Holm Rosendal said...

Tillykke med de mange indlæg. Det er godt nok mange tanker, der er blevet nedfældet, til glæde for os læsere. Jeg har kun været med i kort tid, men nyder et indblik i din verden. Tak for det.
Venlig hilsen Jette

Tro Håb og Kærlighed said...

Rasmine - måske skriver du mere og dobbelt så velovervejet :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - tak. Du er til stor inspiration i blogverdenen, og jeg er SÅ glad, fordi du ikke nedlagde alligevel!

Tro Håb og Kærlighed said...

Jette Rosendal - Tak! Og du er så velkommen! Altid hyggeligt at høre fra læsere. Nu må jeg ind og kigge hos dig:-)