Wednesday, November 13, 2013

København

Stilheden på bloggen skyldes travle, intensive dage i København. I morgen rejser min søster tilbage til USA - men vi når meget i den tid, vi har sammen. I dag har vi fx. været på Rosenborg. Lige nu har vi spist frokost, og så tilbage til slottet for at se kronjuveler. Som det fremgår af billedet, har vi også været i Vor Frue.
Vi har været i biografen og set The broken circle breakdown, en film jeg havde glædet mig meget til. Og, åh den var god! En film om passion, kærlighed, sygdom og død. Og en film om, hvad det kan gøre ved to forældre at miste et barn. Den næste "must-see" er Sorg og glæde af Niels Malmros. Den handler på en måde om det samme. Men det får helt andre konsekvenser!

4 comments:

Bente said...

Giv hende et stort knus til hjemturen

Tro Håb og Kærlighed said...

Bente - tak ven, det skal jeg gøre!

Madame said...

Det er dejligt, at I oplever så meget spændende sammen! Tak for anbefalingen af The broken circle breakdown - den må jeg se.

Lene said...

Jeg tror I minder om hinanden hvad angår at fylde kvalitet i dagene :-)