Saturday, June 15, 2013

Havnen i Strandby


Udsigt over værftet og Nordstrand - en yndet løberute.
Der er liv og glade dage på havnen i Allinge på Bornholm - og på havnen i Strandby. Her holdt den lokale Lions Club den årlige Fiskefestival. I år lykkedes det at få købt en platte, inden de blev udsolgt!
Strandby Metodistkirke ligger lige midt i billedet

Husbond sidder med sin gule trøje lige ud for trossen.
Brandvæsenet havde en lift med, som man kunne få en tur i. Lidt over 30 meter kom jeg op i luften og kunne tage billeder af havnen og vores by.
Og det sydlige bassin med vodbinderierne og Sønderstrand.

6 comments:

Lene said...

wow du er sej, jeg lider af momentan højdeskræk, men måske tanken om at kunne tage så skønne billeder kunne få mig op i sådan et monstrum :-)

Rasmine said...

Den lufttur var sikkert lige, hvad du havde brug for, så du kunne få taget billeder af det hele og få dem med til Sverige.

Madame said...

Hvor er det flot - spændende at du har været over 30 meter oppe i luften og kunne tage billeder af jeres by!

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - jeg har ikke noget imod højder:-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Rasmine - ja, det var godt at se det hele lidt fra oven, inden jeg skal forlade byen.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - du går oftest tæt på, når du tager billeder - det er jeg ikke så god til - men det her var sjovt.