Tuesday, February 5, 2013

Nej -

- så meget sne har vi ikke nu. Men det er Elling Å ved udløbet i Kattegat, et sted, der også er kendt som "Verdens ende". Når man går Sønder strand ud, kommer man nemlig til dette sted.
Jeg har ikke været der de sidste mange dage. Det bliver til løbeture om aftenen, og der er det for mørkt til strandtur. I stedet løber jeg rundt om Strandby, eller til nabobyen Elling og rundt om den - eller begge dele. Der er lys hele vejen og som regel ryddet og saltet. Men dagen er allerede mere end 2 timer længere, og snart kan der løbes på stranden om aftenen også!

4 comments:

Madame said...

Et smukt syn af sneen mod den blå himmel og utrolig flot at du dyrker motion så målrettet! Ja, hvor er det dejligt, at dagen allerede er to timer længere - det kan virkelig mærkes.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - jeg nyder løbeturene, selvom jeg ikke ville have troet det muligt i vintervejret.

Lene said...

Du er så sej, jeg bliver inspireret til at komme ud igen :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - dejligt!