Tuesday, June 5, 2012

Gang i haven

 William hjælper gerne i haven - både hjemme og hos os. Han er helt med på, hvad det går ud på, ihvertfald det med, at vandkanderne skal flyttes rundt.
 Måske husker du, at husbond har lavet fine højbede til mig. Jeg har aldrig været have-menneske. Jeg holder meget af at se andres fine haver og blomster. Men bare jeg kan komme uden for, er jeg glad. Jeg behøver ikke eje græsset eller jorden, jeg sidder eller går på. Men nu har vi en fin have, som husbond sørger for er nem at holde. Og jeg har fået mine højbede til grøntsager og krydderurter. Det har været koldt så længe, at jeg først nu har fået sat og sået.
 I drivhuset er der plantesække med selvvandningskasser under. Indtil videre nyder vi at sidde herude og drikke the og se på alt det grønne. Om der bliver noget spiseligt ud af det hele - det vil jo vise sig. Også på bloggen.

2 comments:

Madame said...

Dygtige lille dreng :-) Det ser rigtig godt ud med dine højbede, og jeg glæder mig at læse om, hvad du kan høste. Hvor er det smukt med stenene, I har i haven!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja, han er dygtig:-)
Stenene stammer har ligget her, fordi huset ligger på den gamle gårdsplads til en gård. Nabohuset er det gamle stuehus. Husbond får det til at se pænt ud:-)