Thursday, June 23, 2011

Vi ventede.....

...og ventede, William syntes, det var sjovt, men Katherina og vi andre kunne ikke forstå, det kunne tage så lang tid!

 Men så kom han endelig ud fra væreslet med den grønne dug! Og nu er jeg mor til en Maskinmester!
Det har været en lang sej vej, han er gået Johannes. Ind imellem har hans liv været vel megt turbulent. Men for to år siden fandt han sin søde kæreste, de har det godt - og William! Og Johannes har været stædig og holdt fast i sin uddannelse. I mandags blev sidste afsluttende opgave forsvaret, og i dag fik han papir på det hele! Om jeg er stolt af ham? Ja, det er jeg! Stort til lykke, søn! - Mens Johannes var oppe, var både Thomas på Rytme-kons, og Maria på lærer-seminariet oppe til afsluttende eksaminer - uden dog at blive færdige med deres uddannelser endnu. Så man kan da sige jeg kom hjem fra stilheden på en ganske effektiv vis!
Og William? Ja, han var meget optaget af ledninger og højttalere, da mor og far holdt Åbent Hus. Det er jo den anden side af hans fars job, det med lyd og mikrofoner, så det bliver spændende at følge.

6 comments:

Madame said...

Tillykke med Johannes - det er vel nok dejligt, at han er færdig med sin uddannelse! Sikke nogle smukke billeder, du har taget af den lille familie.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - tak! Ja, de er en dejlig lille familie, der giver os megen glæde.

bente said...

Tillykke med det hele, ja selvfølgelig især Johannes, hvis seje træk jeg har fulgt. Ee der nogen af de mange opdagere du sendte ud iaftes, der har fundet din cykel.

Bente

Tro Håb og Kærlighed said...

Bente - tak! Nej, desværre har jeg ikke set noget til min kære Dagmar-Cykel:-(

Anne said...

Tilllykke med dem alle tre. Men særligt med Johannes' færdige uddannelse! Det er en god fornemmelse, når man endelig er i land!

Tro Håb og Kærlighed said...

Anne - tak, ja det er så dejligt, han er færdig!