Monday, December 14, 2009

Julen er sunget ind!

I går eftermiddags blev julen sunget ind af kirkens 4 kor - gospelkoret Chosen,
Pigekoret -
og Børnekoret. Wesley Chapel Singers medvirkede også - og de er 8 nydelige og meget velsyngende mænd, men Lucia-pigerne
var alligevel finest. Faktisk synes jeg ikke vi har haft et bedre Lucia-optog end det i år. Men det ka selvfølgelig også være, jeg bare er ved at blive glemsom og sentimental! Det var i hvertfald en dejlig eftermiddag med en fyldt kirke, hvor 175 sangblade var for lidt!
Posted by Picasa

6 comments:

Lappedamen said...

Deilig med vakker korsang. I kveld har jeg hatt en nydelig koropplevelse i kirken. Vakker stemning.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lappedamen - ja det er skønt med al den dejlige musik i kirkerne her op til jul!

Madame said...

Sikke nogle dejlige billeder, Charlotte! Jeg bliver så rørt, når jeg ser Lucia-piger :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja, de gør noget ved os!

Lene said...

Det ville være skønt med lyd på billederne :-) Og mon ikke det er præsten, der er i gang med en solo ;-)

Sikke en rigdom af musik I har i jeres kirke.

Tro Håb og Kærlighed said...

Leat - ja, vi nyder meget at synge og spille, og vi har nogen dygtige mennesker, der bruger fritid på at lære os andre at synge :-)