Thursday, September 11, 2014

En dag i Stockholm og Allehelgen-stilhed ved Öresund

Dagen er tilbragt i Stockholm.  Klokken 6.50 gik jeg hjemmefra for at være helt sikker på at nå lufthavnen i ret tid. Jeg tør ikke andet, end at indregne at et tog bliver taget ud eller aflyst. Desværre sover jeg aldrig særligt godt, når jeg skal tidligt op, men det går ok alligevel.
Jeg sidder i det udvalg i Equmeniakyrkan som i år fordeler ca 12 mio kr til menighederne efter ansøgning. Der er gjort et stort forarbejde af mine kollegaer i regionerne, men det tager alligevel en arbejdsdag. - Mine fly-tider er sådan, at jeg nu tæt ved kl 21 sidder i Arlanda-lufthavn og venter på at komme hjem. Jeg har bl.a. brugt tid på at arbejde lidt med:

RETRÆTE PÅ ÖRESTRAND ved Höganäs
31 oktober - 2 november
"Salig er de rene af hjertet - 
de skal se Gud!"


Det bliver min første svenske retræte - er du interesseret, så send en mail, 
adressen findes her på bloggen.

2 comments:

Lene said...

Åh hvor jeg dog gerne ville med, men det er min arbejdsweekend. Du har godt nok nogle meget varierende arbejdsdage, både hvad angår indhold og længde :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - og du havde været så velkommen!