Wednesday, January 25, 2012

En dag på kontoret

I dag har jeg næsten ikke bestilt andet end at arbejde inde. Læst, forberedt mig til kollega-dag i morgen, planlagt næste nummer af kirkens landsblad Himmel&Jord sammen med redaktionssekretæren - heldigvis har næsten alle skribenter afleveret præcis det antal sider, jeg har spurgt efter - så er det jo ingen sag at være redaktør! Jeg har forberedt de næste retræter, både en endags i Strandby og to tre-dags i Skovhuset. - Men jeg nåede også en tur i banken for at gøre indsigelse over et beløb 950 us dollars, som var opført på min kontooversigt som trukket!!!! Det er ikke noget jeg har haft med at gøre. Tværtimod er jeg af samme bank blevet gjort opmærksom på, at det samme har været forsøgt for ganske kort tid siden. De siger, jeg bliver holdt skadesløs. Det vil jeg sandelig også håbe. Men hvem betaler, hvis penge faktisk er hævet? I banken sagde de, at det er foregået ved at nogen har kopieret mit gamle kasserede kort. Et eller andet sted sider der nogen og stjæler vores penge, når vi handler på nettet eller hæver i automaten eller???? Har du været ude for noget lignende?

2 comments:

Madame said...

Det er virkelig uhyggeligt, at nogen har hævet på din konto! Det har vi aldrig været ude for her. Pyha, godt du er blevet garanteret, at du bliver holdt skadesløs!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja, jeg håber sandelig ikke, jeg kommer til at miste over 5000 kr på dether!