Sunday, August 22, 2010

Dobbelt-dåb i klanen



Vi nåede hjem fra ferie tids nok til stor familiefest. To af vore nevøer har fået børn, og begge skulle døbes ved gudstjenesten i dag. Farfar Finn døbte Ludvig, lillebror til Albert og sønner af Malika og Peter. Mirjam, som er datter af Charlotte og Jonas blev døbt af sin oldefar Eigil Carlsen - farfar Carsten spillede orgel/flygel. Jeg havde ferie og sad på bagerste bænk i en fyldt kirke, og nød at Louise ledte os gennem en gudstjeneste, der handlede om at være lys og salt i verden. Bagefter var der kirkekaffe og derefter fest hos det ene hold bedsteforældre med masser af dejlig mad. Se flere billeder på linket øverst.

5 comments:

David Kvebæk said...

Så fint at dere nådde fram i tide. Om litt flyr vi til Karmøy for å være med om dåpen av Peter, oldebarn nr. to. Men først må vi ti Lillehammer, for der skal Kyrre Simon konfirmeres. Ja da, Charlotte, jeg ser bilde, og jeg hadde nok gjenkjendt det. Md malingen går det ikke så greit. Det tar en annen retning enn det jeg liker. Men slik er det i kunstens verden, en må kjempe og brytes med krefter en selv ikke liker.

Anne Thompson said...

Sikke en fest, det må have været!! Tak for billederne. Det er første gang jeg ser Mirjam.

Madame said...

Sikke nogle skønne billeder på dit link, og tillykke med de små! Det må have været en gribende dag med hele to dåber.

Louise Hjort Boelsmand said...

Det var bare en fantastisk dag :)
tak for billeder...

Louise Hjort Boelsmand said...

-og det var så sjovt. Signe ejede bare kirken totalt. Hun opførte sig som om hun aldrig har lavet andet end at rende rundt der :) Og jeg som ellers synes hun kan være lidt genert blandt mange mennesker, men det var der ikke meget af :)