Saturday, August 28, 2010

Så begynder vi!!!

I I dag har vi haft besøg af den første flyttemand. Vi flytter fra en tjenestebolig til en anden, og skal derfor indhente to tilbud, så mandag kommer nok en flyttemand, for at give tilbud på arbejdet. Vi skal bare 150 meter sydpå ad samme vej, som vi har boet på i 22 år. I dag er vi begyndt på sortering og oprydningsarbejdet: 1) Med, 2) Skal nogen se på, 3) FDF'ernes Loppelade, 4) Container-pladsen. Om 3 uger skulle arbejdet gerne være godt overstået. Hmmmm! Kufferten her var noget af det første, som røg ud. Den er hjemme fra mine bedsteforældre, og den jeg havde med, da jeg flyttede hjemmefra for at begynde studierne i Göteborg for 34 år siden.

6 comments:

Madame said...

Pyha, god arbejdslyst, Charlotte - selv om det er hårdt at flytte, er det dejligt at få ryddet op i sine ting. Vi kunne også godt trænge til en flytning :-)

pastorns Ingridienser said...

Det som också kommer till i en sortering av gamla saker är: Minnen! Goda, glada, vemodiga och ibland smärtsamma... Lycka till i allt!

Anne Thompson said...

Og dét er netop hvad der er så hårdt ved at sortere inden en flytning: alle de historier, man skal igennem! På den anden side er det også ret sjovt og godt at få minderne frem. Rigtig, rigtig god arbejdslyst! (Glæder mig til at se og besøge jer i jeres nye hjem!)

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - Ingrid og Anne - har ret alle tre. Det er både dejligt og hårdt at pakke sammen og rydde op. I dag har det mest været godt!

Lene said...

God pakkelyst, jeg gruer for den dag vi skal flytte fra gården, ja jeg får næsten ondt i maven nu ;-) ved tanken om det. Vi har så meget proppet ind alle vegne !

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - ja, det må bestemt være slemt at have en hel gård at brede sig på:-) I må hellere blive boende.