Tuesday, October 21, 2014

og så er vi på farten igen!

Ved gudstjenesten i søndag i Jerusalemskirken, hvor husbond og jeg for en sjælden gangs skyld var sammen i tjeneste, havde vi besøg af en gruppe 50'års jubilaer. De havde deltaget i USA-karavanen, et udvekslingsprogram mellem metodistkirkerne i Skandinavien og North Carolina. Man skiftes til, hvert andet år, at sende et hold unge mennesker på besøg i menigheder og hjem på den anden side Atlanten. På billedet er også et par ægtefæller, som er kommet til senere, og biskop Christian.
Senere på dagen måtte vi sende nordjyderne hjem efter dejlige feriedage. Mens de var hos os, har det regnet forfærdeligt i vores hjemby - det har også regnet i København, men ikke i den skala!

Mandag aften sendte jeg husbond til Zimbabwe, hvor han deltager i bestyrelsesmøde på Africa University, og efter at have fuldt ham på vej, gik jeg en lang tur i skumringen i vores smukke by. Nu sidder jeg i Stockholm, hvor der skal arbejdes intensivt i 3 dage. Jeg må nok hellere forsøge at komme i seng i ordentlig tid!  

4 comments:

Madame said...

Dejlige billeder, Charlotte - og spændende at læse!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - tak, du!

Lene said...

Må du nyde opholdet i Sverige, lige nu er der ikke opholdsvejr heroppe, håber du kan komme ud og gå nogle ture :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - vi arbejder fra morgen til aften:-)