Wednesday, April 2, 2014

Og tak for en dejlig dag!

Min arbejdsdag sluttede i Limhamn, hvor Equmeniakyrkans to menigheder i Wesley-kyrkan og Linné-kyrkan er gået sammen og har dannet en ny menighed. De har stadig to huse, og det er ikke besluttet, hvordan de skal bo fremover. I dag var der fællesskabsaften, hvor vi fik sang og musik, kaffe og mad og så fik jeg lov at fortælle om vores vej til alt det nye og spændende, vi nu er midt i som Region Syd.
Jeg var hjemme, efter en lang dag, ved 22'tiden, men husbond, som havde været betydeligt længere kom hjem 23.30. Nu er det absolut "God nat og sov godt derude!"

2 comments:

Madame said...

Du er heldig at have et så berigende arbejde.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja, og i dag skal jeg blive i København og fortælle for kirkens senior-klub om mit arbejde i Sverige - det bliver også spændende:-)