Friday, March 23, 2012

Fredelig fredagaften

Fredag aften. Sushi og pizza med sønnerne, svigerdatter og William. Jeg er klar til menighedens årsmøde i morgen med indberetning, statistik og forudgående personalesamtale.
Jeg er også klar til søndagens gudstjeneste, som skal transmitteres af Danmarks Radio. Vi har prøvet det nogen gange. Faktisk har jeg prædiket over nøjagtigt den samme tekst, om Maria bebudelse, fra metodistkirken i Vejle. Men det er nok 25 år siden. Her til aften er jeg træt. Jeg vil forsøge at komme i seng før midnat. 

2 comments:

Madame said...

God weekend og pøj pøj med radiotransmissionen i morgen! Sådan en fredag aften må have været dejlig som optakt til din travle weekend.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - tak - og I må have en hyggelig dag med træf! Hils fra det nordjyske.