Tuesday, March 15, 2011

fra dagens "væv"

>>I en indskrift fra 1600-tallet i en kirke i Baltimore står der: "Gå trygt i travlhed og larm - husk på, hvilken fred der kan findes i stilheden. Du er et barn af Verdensaltet.

Ligesom stjernerne og træerne har du ret til at være her. Forbliv i fred med Gud, uanset hvad du tror og tænker om hans eksistens."<< - fra dagens læsning i "Væven" af Martin Lönnebo.
Og en af jer, der kigger forbi onsdag, bliver gæst nr. 60.000! Det er da noget. Tak fordi du ser inden for, uanset nummer.Posted by Picasa

6 comments:

Fru Olsen said...

Tusind tak for dine varme hilsener i forbindelse med min fars sygdom og død. Det varmede meget i en hård tid - det var hårdt, mens det stod på, men den rigtige regning kommer først nu bagefter. Jeg er noget ødelagt - glæder mig til jeg igen får energi og overskud til at fordybe mig i din blog, og det øvrige blogland.

Madame said...

Sikke nogle smukke og tankevækkende citater, Charlotte - og nogle dejlige billeder du viser! Jeg har også en buket vintergækker, der står og lyser op.
Og tillykke med det flotte antal af besøgende!

Tro Håb og Kærlighed said...

Fru Olsen - Jeg ønsker dig kræfter og kærlighed i den kommende, hudløse tid!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - tak! Det er sjovt at møde menneker, som jeg ikke kender, der læser bloggen:-)

Signe Daugaard Steensen said...

Det er bare altid enormt inspirerende at kigge ind på din blog! Du spreder lys og glæde med dine ord :) TAK!
Knus

(der er efter lang tids stilhed nyt oplæg på min blog)

Tro Håb og Kærlighed said...

Signe - Tak:-)