Friday, April 27, 2012

Endnu ikke - og dog!

Selvom man er fastlåst, kan man godt røre på sig
Jeg arbejder på at lære min Mac at kende. Den er smuk - ingen tvivl om det. Den er lækker - og det ser ud til at være sjovt at arbejde med den. Min tekniske support, ældste sønnen, har dog givet op for idag. Han kan ikke overføre fra pc'eren til Mac'en. Så jeg har ikke adgang til mine billeder endnu.
I morgen er det igen tid til Café Qvindfolk. Vi får besøg af forfatter Marianne Hesselholt, som vil fortælle om B.S. Ingemann og hans kone fru Lucie, som var malerinde. Marianne Hesselholt har skrevet en bog om dem, så det bliver spændende. Dejlig mad får vi jo hver gang og godt selskab! God lørdag til dig.

4 comments:

Rasmine said...

Åååh, Ingemann! Jeg må i det mindste have fat i bogen.

Tro Håb og Kærlighed said...

Rasmine - jeg glæder mig! Kender du noget til hans maler-hustru? Hende tror jeg nemlig ikke, jeg har hørt om.

Madame said...

Det lyder meget spændende med jeres besøg af Marianne Hesselholt! Jeg var ikke klar over, at Ingemanns hustru var kunstmaler.
Pyha, sikke noget med dit bøvl med Mac'en - jeg tør slet ikke fortælle dig, hvor længe husbond her var om at lære sin at kende ;-)

Rasmine said...

Jeg ved ikke ret meget andet om Ingemanns kone, end at hun hed Lucie og malede.