Sunday, April 29, 2012

Det er forår, det er sol og det er søndag!

Udsigten over Frederikshavn fra den højeste bakke
 Dejlig gudstjeneste, hvor Peter prædikede. Peter er min nevø, og han læser teologi på Århus universitet og er ansat nogle timer om ugen i ActA, menigheden i Aalborg. Efter gudstjenesten var jeg i Loop, vores motionscenter.Det var gang nr. 200, hvilket jeg fejrede med at løbe en tur i Bangsboskoven. Almindeligvis løber jeg hjemmefra, på landevej eller strand, men at løbe i skoven med de mange bakker er sjovt.
Jamen, selvom husbond ikke er hjemme, så var da alligevel en dejlig søndag. Hvordan gik din?

4 comments:

Madame said...

Utrolig flot at du har været ude at løbe 200 gange i skoven!
Min dag gik med rengøring, at luge i haven og en lang travetur - og om aftenen Downton Abbey i tv.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - nå ja, det kunne misforstås - jeg retter i ordlyden. Jeg har været 200 gange i LOOP center, som er vores motionscenter. Og det fejrede jeg ved at løbe i skoben. Hvilken gang, det var, ved jeg ikke - men det kan ses:-)
Jeg ser også Downton Abbey.

Lene said...

Du er så sej :-)
Og jeg fik aldrig sagt, at jeg godt kunne se, at din sejhed har givet resultater :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - tak:) men vi måtte jo heller ikke sige noget.