Monday, June 27, 2011

Herligt legetøj

Jeg havde købt en fin gul bil i bambus for at have noget legetøj, når William kommer på besøg. Men han ville meget hellere lege med min brødkurv!

Den var til gengæld meget sjov at lege med. Egentlig hører de her billeder jo hjemme på bloggen "Williams farmor", men jeg har ingen billeder fra resten af dagen, som bla. bestod i havearbejde. Det er ikke noget jeg har meget kendskab til. Ganske vist har vi haft have de sidste 22 år, hvor vi har boet i Strandby, men her var mest græs i haven. Det meste af mit liv har jeg boet i lejlighed, da præsteboliger i vores kirke oftest ligger ovenpå kirkerne. Jeg har altid oplevet havearbejdet som spild af tid, men den her have er ganske køn, og nu har vi fået ryddet op og renset en hel del, så måske kommer der til at ske mere?

3 comments:

Anne Thompson said...

Klog dreng! Køkkengrej er da det sjoveste :-)
.... og her på bloggen må der da også godt være nogle glimt af William!

Tro Håb og Kærlighed said...

Anne, jo han pynter bestemt her på siden.

Madame said...

Dejligt billede af den lille purk :-) Jeg kan huske, at min søns bedste legetøj i en periode var at kigge i skuffen med grydeskeer, finde en og slå på en gryde.
Jeg er spændt på, hvad der skal ske i jeres have!