Thursday, June 9, 2011

ActA på sommertur til Egholm

Acta har været på sommertur til den lille ø Egholm.

Vi spillede Kongespil, og det kunne Albert ikke rigtigt være med til - det var selvfølgelig ikke så let at forstå. Bagefter spillede han selv!
Vi spiste dejlig mad - grill, salat og agurkestænger (danske, naturligvis)
Både store og små havde en fin aften, som vi afsluttede hjemme i kirken, fordi regnen så småt satte ind. Jeg har set, at det har været forfærdeligt uvejr længere nede i landet. Indtil nu er vi sluppet.
Aftenens spisning var sammenskudsgilde - Andrea organiserede det hele over sms. Det var dog ikke alle, der havde husket spisebestik.

6 comments:

Madame said...

Det ser vel nok dejligt ud - hyggeligt at samles og at spise ude i naturen! Sikke en opfindsomhed med spisebestikket :-)

Rasmine said...

Da jeg boede i Aalborg, havde jeg en veninde, der gik i Markuskirkens søndagsskole. Hun inviterede mig engang med på søndagsskolens udflugt - til Egholm :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja, Peter lader sig ikke slå ud for så lidt!

Tro Håb og Kærlighed said...

Rasmine - Egholm er et yndet udflugtsmål!

Lene said...

Altså nu MÅ jeg til Egholm, og god ide med sammenskudsgilde arrangeret over mobil :-)

Og Charlotte, desværre kommer jeg ikke på lørdag, jeg har valgt at tage ned til min far i stedet for.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - ja, det må du:-)
Du må have en god dag hos din far -retræter kan du altid komme med til!