Thursday, August 28, 2014

Så lukker kontoret for i dag!

Jeg har været på farten siden tidligt i morges. Der var bøvl med "Øresundståget", så vi blev alle sat af ved Kastrup lufthavn. Det samme skete med toget efter, så da vi endelig, sammen med alle dem, der skulle med toget fra lufthavnen, fik lov at gå om bord på det 3. tog - ja, så var der fyldt godt op. Jeg blev nødt til at lave et skift med 20 minutters ophold, så alt i alt kom jeg næsten en time for sent til samlingen med ansatte i øst-delen af regionen. Dagen har været fyldt med møder og samtaler. Vi har arbejdet med konfirmation og der har været samling med bestyrelsen for børne- og ungdomsarbejdet. Og nu er det lille kontor, jeg holder mig i toget, lukket for i dag. - Da jeg kom hjem hørte jeg om jagten på den unge mand, der måske var terrorist - men bare skulle til eksamen. Det var ikke på grund af ham, mit tog var forsinket.
(og jo, det staves sådan:-)

4 comments:

Lene said...

Og den røde farve er du og togforbindelsen enige om :-) God arbejdsdag i dag

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - ja, vi "smasker", som min far sagde (når vi andre mente noget matchede)

Madame said...

Stavemåden Øreundståg ser sjov ud for os danskere :-) Dejligt at du kan sidde og arbejde fra dit mobile kontor!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - det er ligesom med broen - man har valgt at blande sprogene: Øresundstoget/Öresundståget
Øresundsbroen/Öresundsbron :-)